HP: Lissabon konditsioneeritud toas

Kuna Annely lubas esimestel päevadel blogimise enda peale võtta, siis minu postitused saavad olema üsna lühikesed. :)

Kuid, midagi siiski.

Mina tulin eile Annelyst veidi hiljem teiste lendudega. TLL-AMS liinil kohtasin taaskord oma vana sõpra - Carpat Air'i! See poiss on elus ilmselt nii mõndagi oma silmaga tunnistanud! :)



See selleks. Jõudsin õhtuks kohale igatahes. Ilus ilm ja ilusad inimesed, kõige ilusama leidsin Intercontinentalist magamast. Mis sa ikka muud teed Lissabonis kui magad??! A ma ajasin ta üles ja viisin linna jalutama. Portugal tundub mõnus, oma eripäraga. Mis on hea! Sest paljud teised Euroopa riigid on kaotamas oma nägu, tundub mulle. Esmamulje positiivne, vaatame mida Portugal meile siis veel sel nädalal pakkuda suudab! 

Kuid enne veel..... tuleb mul 3 päeva seda Portugali ilu endasse ammutada akendeta konditsioneeritud koosolekuruumist! Ok, võib-olla õhtul õnnestub nina ka hotellist välja pista! :)



Ja mõned pildid veel eilsest:










Comments

Popular Posts