AU: Sardiinid...

Hanno on siin siiski tööl mis tähendab minu jaoks üksi olemist. Mul ei ole selle vastu midagi ja saangi ringi tuuseldada seal kus tahan.

Täna olengi terve päeva ringi jalutanud ja külastanud umbes tuhandet poodi. Ostud aga piirduvad paari asjaga. Jube palju on siin nö " vidinapoode" kus on nii palju ehteid ja kivikesi ja jumalteabmida, et silme eest läheb kirjuks ja isegi minusugune harakas ei pea seal üle 5 min vastu. Igasugused hinnad nii riiete kui ehete osas on pigem odavad.

Olles juba tiba Hannostunud, siis tegin ka kerge researchi kohaliku elu, olu ja muidugi toidu kohta. Ühesõnaga MUST on siin juua veini. No probs. Sellega saame me kodus ka edukalt hakkama. Teine must on kindlasti süüa grillitud sardiine. Done ja totaalne pettumus. Maitse oli väga väga hea ( maitseainena kasutavad nad ainult meresoola), aga no nii luid täis on see kala, et mul oli sisuliselt võimatu seda süüa. Sellega sama nagu meil sprottidega (Sain seda teada taksojuhilt, kes mind koju viis, et sardiine süüakse traditsiooniliselt koos luude ja isegi koos peaga. Vanasti olid inimesed nii vaesed, et kahe pere peale oli vaid paar sardiini ja raisata ei olnud midagi), et pistad koos luudega, aga no ei olnud need nii pehmed. Peale selle ujusid need reaalselt cm paksuse õli sees koos pakist välja valatud külmutatud köögiviljasegu ja

kartulitega.

Magustoitu ma ei võtnud, aga teenindaja oli nii vaimustuses nii minust kui minu tatoveeringutest, et maja kulul serveeriti mulle kohalik magus naps.

Veel üks must on proovida Pastel de nata't. See on põhimõtteliselt nagu lehttaignakorvikeses creme brulee. Hanno eile sõi ja kiitis.

Peale hilist lõunat leidsin endale ideaalse " magustoidu" milleks oli..... STARBUCKS! Oma lemmikut grande cappuccino with soymilk and sugarfree vanillat nautides otsustasin koju tulla hoopis tricycle'ga. Juht oli äärmiselt sõbralik ja seletas terve tee maast ja ilmast ja kohalikust elust, kultuurist, kinnisvarast jnejne.

Õhtul läksime musiga Mercado da Ribeira ehk Time Out Marketile. Valisime takso asemel metroo. Minu jaoks ajupurustavalt keeruline ja midagi erilist see metroo ei olnud. Hong Kongi omale jäi kõvasti alla. Market ise oli väga lahe. Natuke võibolla Balti jaama nö toidutänava moodi ainult väga väga palju suurem ja süsteem selline, et kui ostad kuskilt veini, siis võid sellega minna ka teise söögikohta. Reegel on lihtsalt see, et sa ei lähe selle klaasiga turu territooriumilt välja. Palju on selliseid söögikohti, kus kokad valmistavad sulle sinu silme all toidu ja saad kogu protsessi jälgida. Koht kus me käisime ( nime ei mäleta kahjuks) oli väga lahe, sest seal oli süsteem nagu tipprestoranis. Peakokk vaatas ja maitses absoluutselt kõik toidud üle enne kui need välja andis. Toit ei olnud ka tänavatoit vaid pigem gurmee. Me sõime nt cevichet, krevette jne ( hahha ma tegelt ei mäleta mida hanno sõi, aga see selleks:D)

Pärast sööki jalutasime veidi veel ringi. Jõime ühe kohaliku portveini ja siis koju tagasi.