HP: maailmalõpp on käes

Hommikul ärkasime oma vagunelamus, jõime kohvi, tervitasime oma koera Lolat, tegime mõned selfid ja startisime maailmalõpu poole, eesmärgiga seal hommikust syya. GPS näitas kõigest 1h sõitu. Otseloomulikult nii kaua vastu ei pidanud söömata ja keerasime sisse linna nimega Lagos. Ilus Portugali väikelinn oma kitsaste tänavate ja kenadega kivimajadega. Tripadvisori nr 1 hommikusöögikoht oli Cafe Odeon. Miniatuurne pannkoogikohvik, kus oli ka muud head-paremat. Muidugi ei puudunud hommikusöögi kõrvalt ka hommiku-Mimosa!

Kuna olime juba Lagoses, siis vaatasime kiirelt netist ka antud piirkonna nr 1 sighti - milleks osutus Ponta da Piedade. Kaljud, pankrannik, koopad, ookean - kokkuvõtvalt lihtsalt jõhkralt ilus koht - guugeldage! Mõne pildi lisan ka siia teaseriks. Ja muide - seal oli trepp, ysna pikk, mis viis kalju otsast alla vee äärde. Ja ylevalt oli näha, et kui viitsisid mööda treppi alla ronida, oli võimalus paadiga neid koopaid ja rannikut avastama minna. Annely resoluutne "ei, kindlasti mitte", lõppes sellega, et u 15 min pärast olime paadis. Tasus ära see 400 trepiastet!

Edasi Cabo de Sao Vicente, ehk Euroopa mandri lõunapoolseim tipp ja kuulus majakas. Täiesti mõttetu ja liialt üles haibitud koht. Ok, nii hull ka polnud aga nt Cape Point LAVis oli palju ägedam. Veidi shoppasime seal kingitusi, jõime veini ja selfitasime.

Ja siis!!! Randa! Et oma päevituse kallal rasket tööd teha ja külma õlut juua. Ilus rand oli. Praia de Falesia ehk Falesia beach. Ookeanivesi oli VÄRSKENDAV, Annely jaoks liialt kylm aga kuna tal oli mingi teatud HÄDA, siis sai ka tema ilusti vette :).

Kell oli 4 ja aeg oli lõunaks. Tripadvisor saatis meid restorani Docaria Almeixar. Toit hea, teenindus sitt, end of story.

Koju puhkama ja chillima. Koer Lolale jäime ka vahele ja pesta saime lõpuks. Õhtu otsustasime veeta linnas nimega Vilamoura. Ilus, ysna suur, kuurortlinn. Veidi fab isegi. Õhtust sõime Marina Vilamoura Itaalia restos - mina speltajahust tehtud tryhvlipizzat ja Annely ÜLITERVISLIKKU salatit. Jõime. Ja siis koju.

Aga nyyd on uus päev ja Annely kord blogitada :)