Ja nii see lõppeb :)

Oleme tiba maas oma blogimisega kuna Hanno otsustas üldse ühe postituse majandusest teha ja minu ül siis eilsest kirjutada.

Äratus oli üsna vara kuna meil oli korralik päevaplaan paika pandud ja kaua magamine selle hulka ei kuulnud. Plaan koosned erinevate istanduste... nii veini-, oliivi- kui ka korgiistanduste külastamisest.

Enne teele asumist sõime hommikust tripadvisor'i poolt soojalt soovitatud kohvikus ( nimi ei meenu). Igasugused saiakesed, pirukad, korvikesed ja koogid on müügil igas kohvikus ja neid kohvikuid on lihtsalt üli palju.

Niisiis. Teele asudes panime Waze tööle nagu ikka ja võtsime suuna siis välja valitud veiniistanduse poole. Sõitsime pika maa maha ja saime aru, et waze on meile näkku pannud ja me oleme täiesti vales kohas. Nii juhtus ka järgmisel korral, kui uue aadressi sisestasime. Mõlemad olime juba päris närvilised, sest aeg jooksis ja iga kord kui uue aadressi panime oli vaja järjekordsed ~70 km sõita. Täiesti ajupurustav.

LÕPUKS kolmanda katsega jõudsime õigesse kohta Quita Nova de Nossa Senhora do Carmo'sse- üks paljudest Portugali veiniistandutest.

Kõhud olid mõlemal tühjad ja otsustasime seal ka lõunat süüa. Esimeses reatoranis meid lihtsalt ignoreeriti ja isegi menüü toomine meie lauda olid liialt raske. Loobusime ja jalutasime tiba all pool asuvasse nö kohvikusse. Jällegi oli tunne, et meie saabumine põhjustas pigem ebameeldivusi kuna teenindajad pidi oma jalad perse alt välja võtma ja meie teenindamisega tegelema. Menüü ise oli väga nadi ja esmalt tundus, et mul ei ole seal midagi isegi süüa. Okei siinkohal võtan sõnad tagasi. Sõin kalasalatit millist pole enne saanud ja seda proovin kindlasti ka Eestis ise teha kui onu Meelis mulle kala toob 😁

Veinidegusteerimisega oli selline süsteem, et valida oli 3 nö eri paketi vahel. Hinnaklass varieerus 18€-50€. Igas paketis 3 erinevat veini. Veinid olid väga head, aga kogu kupatus ise jättis minule isiklikult väga kehva mulje. Tõenäoliselt mängib ka see rolli, et Küpros tõstis lati nii kõrgele ja seal tundsime, et me olime reaalselt oodatud neid külastama ja neil oli hea meel. Portugalis jäi, aga pigem mulje, et davai andke oma raha siia ja tõmmake uttu.

Koduse aadressi waze sisestanud, saime aru, et meil on lihtsalt üli pikk maa koju. Seega ei mingit oliiviistandust ega korki... nada. Päev jäi lihtsalt seekord liiga lühikeseks. Mis päästis oli see, et loodus on seal fantastiliselt kaunis ja tahaks kõike pildistada ja filmida

Viimase õhtusöögi tegime ehku peale ilma tripadvisori soovituseta ja otsisime lihtsalt koha kus oli palju inimesi ja kus oli menüüs grillitud octopusssssy. Toit üli hea, vein üli hea, teenindus sitt nagu ikka.

Täna hommikul jalutasime veel Portos veidi ringi, sõime jäätist, tegime viimased veinid ja tunnistasine üksteisele kurbusega, et Porto jäi sisuliselt avastamata. Oleks olenud vaja veel vähemalt kahte päeva, et seda imekaunist linna avastada ja rohkem tundma õppida. Seega on põhjust tagasi minna :)

Hanno kokkuvõttev postitus kindlasti räägib ka Portugali teeninduskultuurist, mis kergelt öeldes puudub. Viimane piisk meie karikasse oli lennujaamas

Nüüd kodu poole teel ja järgmine reisipoiss on jaanuaris Filipiinid :)